Odborná literatúra: Obchod/ reklama/ marketing

Stratégia a strategický manažment

Autor: Jozef Papula, Zuzana Papulová
Vydavateľstvo: Iura Edition, ed. EKONÓMIA
Autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií , ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení – vidieť to, čo iní nevidia, a pochopiť skôr ako ostatní, od čoho závisia úspechy v budúcnosti. Úspešnosť strategického manažmentu závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v konaní. Publikácia poodkrýva tajomstvá strategického myslenia a naznačuje základné princípy pri tvorbe stratégie. Poukazuje na vhodné analytické nástroje a techniky, ktorých pomocou je možné odhaliť pôsobenie faktorov z prostredia. Popri tvorbe stratégie sa venuje aj otázkam implementácie stratégie a jej hodnotenia a kontroly. Zdôrazňuje, že v súčasnosti nie je dôležité iba súťažiť a víťaziť, ale účinné je posilňovať svoje pozície vytváraním strategických partnerstiev.
stav knihy: 5/5 top stav
stav obalu: tvrdá väzba bez papierového prebalu
rok vydania: 2012
počet strán: 276
Cena: 15,00 €
Odosielame: ihneď
kategórie: Odborná literatúra: ekonomika, Náučná literatúra: učebnice, Odborná literatúra: Obchod/ reklama/ marketing