Pocit naliehavosti - Zavádzanie zmien v rámci organizácií
Väčšina iniciatív zameraných na zavádzanie zmien v rámci organizácií prináša len mierne pozitívne výsledky (v tom lepšom prípade), alebo dokonca dramaticky zlyhá (v tom horšom). Vo svojom medzinárodnom bestselleri Vedenie procesu zmeny (Leading Change) predstavil Kotter osemfázový proces zavádzania úspešných transformácii, ktorý neskôr v bájke Náš ľadovec sa roztápa (Our Iceberg Is Melting) ilustroval podobenstvom o kolónii tučniakov.
V knihe Pocit naliehavosti teraz autor zameriava svoju pozornosť na kriticky dôležitý prvý krok pri pri náročnej úlohe inovátora: vytvorenie pocitu naliehavosti, a to tak, že ľudí privediete k tomu, aby skutočne videli a cítili potrebu zmeny.
A prečo je potrebné zamerať sa na naliehavosť? Bez pocitu naliehavosti je totiž každý pokus o zmenu odsúdený na neúspech. Autor odhaľuje zradnosť uspokojenia sa s existujúcim stavom, a to vo všetkých jeho formách a podobách.
Mohlo by sa vám hodiť
Sila jednoduchosti - Ako zjednodušiť chod firmy a zefektívniť jej činnosť
Ron Ashkenas
7,00 €
Dvakrát meraj - Umenie robiť správne manažérske rozhodnutia a vyvarovať sa drahých chýb
Michael J. Mauboussin
7,00 €
Kód lídrov - Päť pravidiel úspešného riadenia
Dave Ulrich, Norm Smallwood, Kate Sweetman
8,00 €
Stratégia odvážnych - Ako v strategickom plánovaní využiť kreativitu a silu odvážnych nápadov
Bernard H. Schmitt
7,00 €
Firmy, ktoré víťazia - Ako vytvoriť prvotriedne vyjednávajúcu organizáciu
Hallam Movius, Lawrence Susskind
9,00 €
Plán B - Ako vytvoriť úspešný podnikateľský model alebo zmeniť dobrý model na skvelý
John Mullins, Randy Komisar
7,00 €
Chaotika - Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch
Philip Kotler, John A. Caslione
7,00 €